|
Witamina C
Czego nie wiesz o suplementach tej witaminy.
O jakże się
zdziwisz.... |
|
dodano dnia 03.06.08
Przyjmowanie wapnia i witaminy D podczas stosowania diety odchudzaj±cej obniża ryzyko chorób serca i układu kr±żenia - czytamy w lutowym wydaniu pisma "American Journal of Clinical Nutrition". Przez 15 tygodni grupa naukowców z Universite Laval w Kanadzie obserwowała 63 otyłe kobiety (BM...
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.09.08
Często ludzie zadaj‘ mi pytanie, co było dla mnie największym szokiem kulturowy m podczas mojego
¬ródlo informacji...
dodano dnia 03.12.08
Zespołowi lekarzy pod przewodnictwem prof. Jerzego Sadowskiego z Kliniki Chirurgii Serca, Naczyń i
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.11.08
Większo»ć z nas wie, że nadmiar cholesterolu w organizmie człowieka bywa bardzo groˇny dla zdr
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.07.08
Disiejsza “Służba Zdrowia“jest na zakręcie. Brakuje sprzętu w szpitalach. Na badania
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.01.09
Wyj±tkowy podręcznik dla konsumentów. SprawdĽ jakie s± najlepsze witaminy suplementy.
Witaminy Mnóstwo suplementów na rynku powoduje zamieszanie, a reklamy witamin perfidnie manipuluj± klientami. Dowiedz się od eksperta jakie witaminy s± dobre i jakie s± dobre dla ciebie
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.01.09
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.01.09
Unikalny serwis oferuj±cy wiedzę i praktyczne zastosowania Indywidualnego Programu Ochrony Zdrowia, którego podstaw± i integraln± czę¶ci± jest
analiza pierwiastkowa włosów . Kompleksowa diagnostyka organizmu, pokazuj±ca zagrożenia zdrowotne, oraz oferuj±cy indywidualne zalecenia dietetyczne i suplementacyjne wynikaj±ce z analizy pierwiastkowej. Profilaktyka zdrowotna, bezpłatne konsultacje, pomoc we wspomaganiu leczenia, opisy tendencji chorobowych, oraz możliwo¶ć przeciwdziałania patologiom zanim ujawni± się ich objawy.
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.01.09
Na rynku witamin panuje kompletna dezinformacja i manipulacja, co moze być szczególnie szkodliwe dla kobiet w ci±ży sprawdĽ jakie
witaminy dla kobiet w ci±ży s± rzeczywi¶cie dobre, a jakich witamina należałoby unikać. Gwarantuję, ze będziesz zdziwiona!
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.01.09
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.01.09
Przedstawiony plan terningowy przygotowany jest z my»la ogólnego rozwoju wszystkich partii mię»n
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.11.09
Wraz z wiekiem i pojawiaj‘cymi się chorobami takimi jak otyło»ć, cukrzyca, nadci»nienie oraz błędami dietetycznymi, zwiększa się ryzyko pojawienia się uszkodzeń wzroku. Szacuje się, że już około 760 na 100 000 mieszkańców Unii Europejskiej, ma problemy ze wzrokiem na skutek zaćmy b‘dˇ zwyrodnienia plamki żółtej (AMD).
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.10.09
Tradycyjnie piwo, podobnie jak chleb, było uznawane za produkt pierwszej potrzeby. Okazuje się, że przyczyna tego ma także wytłumaczenie naukowe. Udowodniono prozdrowotny wpływ piwa m.in. na układ krwiono»ny, nerki, mózg. Jak wszystko co dobre, piwo nie jest dobre jednak dla każdego. Podobnie jak inne napoje alkoholowe, pite w nadmiarze może przyczynić się do uszkodzenia w‘troby.
¬ródlo informacji...
dodano dnia 08.08.08
Dwa miesi‘ce temu urodziłam dziecko. Wiem jak powinna wygl‘dać moja dieta. Mam jednak problem z doborem napojów. Zwłaszcza, że informacje na ten temat s‘ sprzeczne. Jak to wła»ciwie jest?
¬ródlo informacji...
dodano dnia 25.04.10
Kolor jest wrażeniem, które jako pierwsze bierzemy pod uwagę przy ocenie wielu elementów, w tym również żywno»ci. Barwy w okre»lony sposób wpływaj‘ na ludzk‘ psychikę i zachowanie. Doskonale wiemy, że spożywanie posiłków w ciemno»ci nie daje nam tyle satysfakcji niż możliwo»ć wykorzystania wszystkich zmysłów. Warto zastanowić się dlaczego tak jest?
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.03.10
Wyniki badań rynku usług internetowych wskazuj‘ na nowy trend - coraz więcej osób odchudza się przez Internet, a serwisy internetowe oferuj‘ce doradztwo dietetyczne stale zyskuj‘ na popularno»ci. Liderem jest serwis Vitalia.pl, który odnotował w 2009 r. wzrost liczby użytkowników aż o 60% w stosunku do roku poprzedniego.
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.02.10
Gazeta Vitalia.pl: Metoda na zgrabn‘ sylwetkę Marszobieg metoda na zgrabn‘ sylwetkę Chleb żytni - sprzymierzeniec odchudzania Mleko matki = najlepszy pokarm dla dziecka
¬ródlo informacji...
dodano dnia 03.10.08
In my last post I discussed the recent divergence of science and religion and the tensions that have
¬ródlo informacji...
dodano dnia 18.05.10
Czasem moja masa ciała zmienia się w błyskawicznym tempie. Czy to możliwe, aby tkanka tłuszczowa zwiększała się z dnia na dzień pomimo pilnowania restrykcyjnej diety?
¬ródlo informacji...
dodano dnia 15.04.12
Suplementy diety wykorzystywane s‘ przez społeczeństwo jako prosta droga do poprawy sposobu odżywiania się. Jednocze»nie zwykle zaniechane zostaj‘ zmiany codziennego sposobu żywienia. Wybór tej drogi poci‘ga za sob‘ niedobór znacznych ilo»ci substancji aktywnych biologicznie, które występuj‘ tylko w naturalnych i »wieżych produktach spożywczych.
¬ródlo informacji...
dodano dnia 27.02.10
Każdy z nas znajduje się nierzadko w stresuj‘cych sytuacjach. Jest to rzecz całkiem normalna. Problem zaczyna pojawiać się, gdy stres towarzyszy nam praktycznie przez cały dzień i nie potrafimy go rozładować. Warto pamiętać, że w zwalczaniu stresu możemy sobie pomóc poprzez zmianę nawyków żywieniowych.
¬ródlo informacji...