Zdrowie, uroda,witaminy, suplementy
| Zaprenumeruj bezpłatny magazyn. Postaw Na Zdrowie |
Jesień sprzyja infekcjom - jak unikn±ć przeziębienia
dodano dnia 08.10.08
Istnieje około 200 wirusów powoduj±cych przeziębienie, na szczę¶cie jednak jeste¶my w stanie je „przechytrzyć”. Doktor Margaret Stearn podaje kilka wskazówek jak unikn±ć tak łatwo rozprzestrzeniaj±cego się jesieni± przeziębienia.
Soja pogarsza pamięć krotkotrwał±?
dodano dnia 28.08.08
Naukowcy z Uniwersytetu w Illinois przeprowadzili badania, z których wynika, że podwyższony poziom estrogenów we krwi może pogarszać funkcjonowanie tzw. pamięci krótkotrwałej.Reforma ochrony zdrowia nie wejdzie w życie? - Polskie Radio
dodano dnia 28.12.08
Reforma ochrony zdrowia nie wejdzie w życie? Polskie Radio - Wszystko wskazuje na to, że przygotowana przez rz‘d reforma ochrony zdrowia nie wejdzie w życie. Koalicja PO-PSL nie będzie miała wystarczaj‘cej ilo»ci 3/5 ... PiS, Lewica i SdPl popr‘ weto prezydenta do ustaw zdrowotnych |
Brak witaminy D może powodować tycie u dziewcz‘t - Onet.pl
dodano dnia 28.12.08
Brak witaminy D może powodować tycie u dziewcz‘t Onet.pl - Niedobory witaminy D mog‘ powodować tycie oraz hamować wzrost dziewcz‘t - wynika z badań opublikowanych na łamach pisma "Journal of Clinical Endocrinology ... |
10 wskazówek jak podj±ć korzystny dla zdrowia trening
dodano dnia 18.09.08
Wci±ż znaczna cze¶ć obywateli krajów zachodnich nie ćwiczy tak, jak rekomenduj± to lekarze, trenerzy, b±dĽ rehabilitanci, np. siedmiu na dziesięciu Amerykanów nie podejmuje odpowiedniej aktywno¶ci fizycznej. Brak przedsięwzięć tego rodzaju czę¶ciej cechuje kobiety niż mężczyzn, starszych niż młodszych. Niedostateczna ilo¶ć ruchu za¶ jest jednym z czynników wpływaj±cych na pojawienie się raka, cukrzycy, chorób serca, zawału.
analiza pierwiastkowa włosa
dodano dnia 30.09.08
Unikalny serwis oferuj±cy wiedzę i praktyczne zastosowania Indywidualnego Programu Ochrony Zdrowia, którego podstaw± i integraln± czę¶ci± jest analiza pierwiastkowa włosów . Kompleksowa diagnostyka organizmu, pokazuj±ca zagrożenia zdrowotne, oraz oferuj±cy indywidualne zalecenia dietetyczne i suplementacyjne wynikaj±ce z analizy pierwiastkowej. Profilaktyka zdrowotna, bezpłatne konsultacje, pomoc we wspomaganiu leczenia, opisy tendencji chorobowych, oraz możliwo¶ć przeciwdziałania patologiom zanim ujawni± się ich objawy.Wyszukiwarka publikacji o zdrowiu i urodzie
dodano dnia 30.09.08
Jakie witaminy dla kobiet w ci±ży
dodano dnia 30.09.08
Na rynku witamin panuje kompletna dezinformacja i manipulacja, co moze być szczególnie szkodliwe dla kobiet w ci±ży sprawdĽ jakie witaminy dla kobiet w ci±ży s± rzeczywi¶cie dobre, a jakich witamina należałoby unikać. Gwarantuję, ze będziesz zdziwiona!Nowo¶ci dla kobiet, lifestyl, SPA, fitness
dodano dnia 30.09.08
Najlepsze witaminy
dodano dnia 30.09.08
Wyj±tkowy podręcznik dla konsumentów. SprawdĽ jakie s± najlepsze witaminy suplementy. Witaminy Mnóstwo suplementów na rynku powoduje zamieszanie, a reklamy witamin perfidnie manipuluj± klientami. Dowiedz się od eksperta jakie witaminy s± dobre i jakie s± dobre dla ciebieSoki owocowe i warzywne - ważny element zdrowej diety
dodano dnia 30.09.08
Napoje to ważny element naszej diety, do tych najzdrowszych zalicza się wodę mineraln±, zielon± herbatę oraz soki owocowe.Witamina E może być groˇna - MediWeb.pl
dodano dnia 28.12.08
Witamina E może być groˇna MediWeb.pl - Systematyczne suplementowanie diety witamin‘ E może u niektórych pal‘cych mężczyzn w »rednim wieku, zwiększyć ryzyko zachorowania na zapalenie płuc. ... |
31 maja- ¦wiatowy Dzień bez Papierosa
dodano dnia 29.05.08
31 maja obchodzimy ¦wiatowy Dzień bez Papierosa. To nałóg, który rujnuje finanse, urodę i przede wszystkim nasze, jakże cenne zdrowie, a także życie. Palacze doskonale wiedz±, jakie zagrożenia niesie ze sob± ten nałóg, ale najczę¶ciej mimo chęci nie s± w stanie uwolnić się ze szponów uzależnienia.Zakaz palenia recept‘ na zdrowie? - KopalniaWiedzy
dodano dnia 06.01.09
Zakaz palenia recept‘ na zdrowie? KopalniaWiedzy - Przeprowadzona analiza jest jednym z najbardziej szczegółowych badań nad wpływem tego typu zakazów na ludzkie zdrowie. Co więcej, żadne wykonane wcze»niej ... |
Rak układu odporno¶ciowego- wykryj go zanim będzie za póĽno
dodano dnia 01.06.08
Lekarze i naukowcy często przypominaj± jak ważna jest profilaktyka i regularne kontrolowanie stanu zdrowia. Ten ostatni element dbania o zdrowie jest szczególnie ważny je¶li nie znane s± czynniki wywołuj±ce chorobę. Jedn± z chorób o niezbadanej do końca etiologii jest chłoniak.Zioła w służbie zdrowiu: jeżówka (echinacea) wzmacnia odporno¶ć i pomaga zagoić rany
dodano dnia 06.11.08
Echinacea jest jednym z najpopularniejszych ziół w Europie i Stanach Zjednoczonych. Z różnych czę¶ci jeżówki sporz±dza się odmienne produkty: nalewka i herbata przygotowywane s± z korzeni, sok z li¶ci, łodygi i kwiatów. Specyfiki te uznawane s± za skuteczne ¶rodki na wzmocnienie odporno¶ci i leczenie trudno goj±cych się ran.
Nadci¶nienie- kolejny czynnik ryzyka
dodano dnia 08.08.08
Wdychanie zanieczyszczonego powietrza może przyczynić się do rozwoju nadci¶nienia - informuj± naukowcy.Alkohol może korzystnie wpływać na zdrowie
dodano dnia 08.06.08
Alkohol może być przyjazny dla naszego zdrowia- wynika z badań przeprowadzonych przez naukowców ze Szwecji.Kawa – nie tylko czarna
dodano dnia 29.07.08
Wielu osobom trudno wyobrazić sobie pocz±tek dnia bez filiżanki kawy, po ten pobudzaj±cy napój sięgamy też często w ci±gu dnia. Doskonał± alternatyw± dla tradycyjnej małej czarnej jest kawa zbożowa.10 paĽdziernika - ¦wiatowy Dzień Zdrowia Psychicznego
dodano dnia 11.10.08
Z powodu poważnych chorób psychicznych cierpi ponad 50 milionów ludzi na całym ¶wiecie. Choroba nie wybiera, dotyka ludzi na wszystkich kontynentach i we wszystkich kulturach. Obchodzony od 1992 roku ¦wiatowy Dzień Zdrowia Psychicznego skupia w tym roku uwagę na globalnym wymiarze zdrowia psychicznego.Łysina to nie fabryka witaminy - KopalniaWiedzy
dodano dnia 03.01.09
Łysina to nie fabryka witaminy KopalniaWiedzy - Może pozwala im to wytworzyć pod wpływem promieniowania słonecznego więcej witaminy D? Naukowcy z University of Auckland zbadali tę kwestię i stwierdzili, ... |